شرکت مختلف به عنوان بزرگ ترین عرضه کنندگان انواع پله برقی، در زمینهپله برقی کار کرده هم فعالیت می کند. این شرکت ها علاوه بر طراحی، نصب و اجرای پله برقی، انواع دسته دوم را نیز خرید و فروش می کند. با توجه به هزینه پله برقی های نو، ممکن است بسیاری از مشتریان به دنبال پله های کار کرده و دسته دوم باشند. اما شناخت پله های استوک و حصول اطمینان از سالم بودن آنها کار سختی است که نیاز به پشتوانه تجربی و عملیاتی دارد. بدون شک کاربران مهارت کافی در این زمینه نداشته و نمی توانند کیفیت کاری پله برقی های استوک را به درستی تشخیص دهند. کارشناسان ضمن برخورداری از سالها تجربه در زمینه واردات قطعات پله برقی و نصب و راه اندازی این محصول کاربردی، قادرند پله های با کیفیت را از نمونه های مستهلک تمیز دهند. همکاران ما ضمن سرویس پله برقی کار کرده و تعویض اجزاء معیوب آن با قطعات یدکی با کیفیت، راندمان کاری پله را به بالاترین سطح می رسانند.

پله برقی دست دوم

قیمت پله برقی کار کرده

بدون شک عوامل بسیاری بر قیمت پله برقی کار کرده تاثیرگذار هستند. بیش از هر چیز باید به مدت زمان استفاده از پله توجه کرد. پله ها به تناسب مدت زمان کارکردشان مستهلک شده و دچار افت کیفیت می شوند. گذر زمان و کار مداوم، تسمه ها و قطعات دیگر پله را نیز فرسوده می کند. قیمت پله برقی کارکرده همچنین به قطعات آن بستگی دارد. قطعات معیوب و از کار افتاده، قیمت پله برقی استوک را به شدت کاهش می دهند. تیم کارشناسی تلاش می کند که ضمن ترمیم پله های کار کرده، راندمان کاری آنها را به بالاترین حد ممکن برساند. قطعات به کار رفته در این پله ها نمونه های بسیار با کیفیتی هستند که امکان استفاده از پله برقی به مدت طولانی تر را فراهم می سازد.

خرید و فروش پله برقی دست دوم

خرید پله برقی دست دوم باید بر مبنای انصاف و کارشناسی دقیق انجام شود. ابتدا باید میزان آسیب دیدگیها و فرسودگی های پله و اجزاء مختلف آن با دقت مشخص شوند. سپس کارشناس قیمتی را متناسب با کیفیت کاری پله تعیین می کند. همکاران ما در این جهت تلاش می کنند که ضمن وارسی دقیق پله، بهترین قیمت را ارائه دهند. اما پیش از فروش پله برقی کار کرده، باید بخش های معیوب و آسیب دیده آن ترمیم گردند. پله باید به مرحله ای برسد که برای نصب و شروع به کار کاملا آماده و مطمئن باشد. در غیر این صورت خطر آسیب دیدگی افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار بالا خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *