قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز ، توسط بازرگانی رایا آسانسور در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.این موتور آسانسور یکی از بهترین موتورهای آسانسور وارداتی به کشور است.که با توان تحمل بالا و کیفیت مطلوب ساخته شده است و در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز

با توجه به شرایط کشور در چند سال اخیر ، نوسان قیمت ها باعث شده است:

قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز اعلام گردد.

و قیمت این موتور آسانسور به صورت روزانه بایستی استعلام گرفته شود.باید به این نکته توجه نمود روند ثبات قیمت هم به سود فروشنده و هم به سود خریدار قطعات آسانسور است.اما در حال حاضر امکان چنین چیزی وجود ندارد.

باید دانست موتور جم یکی از موتورهای آسانسور وارداتی به کشور است که از محبوبیت بالایی در نزد سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور برخوردار است از این رو در بسیاری از پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز توضیحات

در حال حاضر بهترین زمان برای استعلام قیمت قطعات آسانسور ، که دارای نوسان هستند ساعت یازده صبح به بعد است.

قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز در این تایم زمانی اعلام می گردد.

ودر دسترس افراد قرار می گیرد.در آسانسور قطعاتی که نوسان قیمتی در آن ها زیاد است شامل موتور آسانسور ، ریل آسانسور و تابلو فرمان آسانسور است.معمولا مابقی قطعات کمتر دچار نوسان می گردند یا اگر اگر تغییر نمایند در بهای تمام شده آسانسور تاثیر چندانی ندارند.

باید به این نکته توجه نمود موتور آسانسور به عنوان اصلی ترین قطعه آسانسور و در واقع قلب تپنده و نیروی محرکه آسانسور شناخته می شود.و یک سوم بهای تمام شده یک آسانسور را تشکیل می دهد از این از اهمیت بالایی برخوردار است.



موتور گیربکس جم

موتور گیربکس جم یکی از موتور های آسانسور وارداتی از کشور ایتالیا است.

که با کیفیت و راندمان بالا در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.

این موتور آسانسور با ظرفیت 6 و 8 نفره به کشور وارد می شود.

و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار کشور عرضه می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

دنده برنجی و مارپیچ که بر روی بلبرینگ قرار می گیرد،از نوع مرغوب و با دقت بالا قرار گرفته و به طوری اعمال شده که تمامی فشارها راتحمل می کند.موتور جم از محبوبیت بالایی در نزد سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور برخوردار است و قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز توسط بازرگانی رایا آسانسور در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

باید دانست :

میزان نویز و صدای این موتورگیربکس کمتر از ۶۰ دسیبل است .

و یکی از مزیت های آن قابلیت جداسازی کامل قطعات این موتور و پیاده سازی مجدد آن در محل نصب می باشد.
قیمت به روز موتور آسانسور جم ایتالیا
نحوه خرید موتور آسانسور جم ایتالیا

برای خرید این موتور آسانسور و دریافت قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز شما می توانید :

با مراجعه به سایت بازرگانی رایا آسانسور از قیمت این موتور اسانسور و سایر موتورهای گیربکس مطلع شوید.یا از طریق واتساپ مجموعه با ارسال پیام قیمت روز این موتور آسانسور را از کارشناسان ما جویا شوید.بازرگانی رایا آسانسور این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشند.

این موتور آسانسور با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در دسترش شما عزیزان قرار می گیرد.

باید دانست ایمنی در آسانسور بسیار مهم است.

و در اولویت بایستی قرار گیرد.
قیمت به روز موتور آسانسور جم ایتالیا
قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز

در خصوص قیمت موتور آسانسور جم ایتالیا به روز می توان گفت:

به دلیل وارداتی بودن این کالا ،نواسانات بازار ارز ، هزینه گمرک و…نمی توان قیمت دقیقی را اعلام نمود وقیمت ها مدام در حال تغییر می باشند.بهتر به صورت روزانه این موتور آسانسور را استعلام بگیرید.

و برای خرید موتور آسانسور به قیمت قبلی اکنفا نکنید.این موتور اسانسور می تواند در پروژه های پرترافیک و ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.باید دانست به لحاظ کیفیت این موتور آسانسور مشابه موتور آسانسور ایتال ، موتور آسانسور سیکور ایتالیا و موتور آسانسور مونتاناری است.

برای دریافت لیست قیمت موتور آسانسور ساسی با ما تماس بگیرید.
ویژگی های موتور گیربکس جم

موتور آسانسور جم با استاتیک لود بالا طراحی شده است:

و حداکثر تحمل بار استاتیکی با توجه استاندارهای پذیرفته شده اروپا تعین شده است.

این موتور آسانسور به صورت تک سرعته (3VF) و دوسرعته (AC2) در دسترس افراد قرار می گیرد.باید به این نکته توجه نمود این موتور آسانسور با استاندارد فرکانس ایران (۵۰HZ) تطابق دارد.تنوع نسبت دور ورودی و خروجی توسط گیربگس های استاندارد و تنوع تعداد دور روتور هم در سرعت کند و هم در سرعت نامی از دیگر ویزگی های این موتور آسانسور است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *