ضرورت انتخاب بهترین نوع آسانسور توسط گروه حرفه ای

قدم اصلی برای گزینش بهترین نوع آسانسور انتخاب تیم دیزاینر و سازنده سیستم است، چرا که این مهندسین و تکنسین های گروه هستند که توانایی تشخیص انتخاب تجهیزات بر اساس نوع آسانسور را دارند.

اغلب وسایل و قطعاتی که در کشور ما برای تولید آسانسور استفاده می شوند ساخت ایتالیا و چین می باشند. به طور مثال موتور های ویتور و ساسی، ریل مونته فرو و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

متاسفانه امروزه شاهد این موضوع هستیم که برخی از تجهیزات فیک با برچسب اروپایی در بازار عرضه می شوند و تنها راه تشخیص آنها کمک و کسب مشاوره از کسانی است که در این صنف تجربه لازم را دارا باشند.

ضمن آنکه باید دقت داشت تعبیه و نصب آسانسور طی چندین مرحله صورت می پذیرد و چنانچه یک مرحله به اشتباه انجام گیرد، رفع اختلال ایجاد شده تقریباً غیر ممکن است و به عبارتی راندمان خروجی کار با انجام هر اشتباه کاهش می یابد.

پس چنانچه قصد خرید آسانسور و یا تجهیزات این سیستم را دارید توصیه ما به شما این است که تنها از تیم های معتبر و یا شرکت هایی که در این راستا دارای تجربه کافی هستند استفاده کنید. 

شما می توانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی تر، دریافت مشاوره و یا مشاهده رزومه پروژه های انجام گرفته با تیم فروش و کارشناسان ما در سایت سیگما گروپ ارتباط برقرار کنید. 

بهترین برندهای آسانسور های خارجی

  • OTIS :

نمونه هایی با تولیدی بالا که در سطح جهان محبوب می باشند.

  • Hitachi :

این شرکت در کشور ژاپن احداث شده است و علاوه بر تولید آسانسور، به ساخت قطعات و تجهیزات دیگر در این حوزه نیز می پردازد، اما سهم عظیم تولیدات آن منوط به ساخت آسانسور می باشد.

  • Kone :

یکی از فنی ترین و تخصصی ترین شرکت ها در حوزه تعمیرات آسانسور و تجهیزات مربوطه هستند.

  • Dover :

جز شرکت هایی که شروع به تولید آسانسور در تعداد کم اما با مرغوبیت قابل قبول نموده است.

  • Mitsubishi Electric :

شامل نمونه های پرفروش و برترین برندهای آسانسور در جهان بوده و توانسته در بین بلندترین و پرسرعت ترین نمونه های تولیدی در صدر جدول قرار گیرد.

  • Thyssenkrupp :

جزء شرکت های با اعتبار بالا که ضمن تولید آسانسور و بالابر ها قادر به تولید سایر محصولات مانند پله برقی است.

  • Schindler :

یکی از کهنه‌کار ترین شرکت های تولیدی آسانسور در این حوزه می باشد.

  • Fujitec :

پس از شرکت میتسوبیشی ژاپن، فوجی تک جز گسترده ترین شرکت های تولیدی آسانسور محسوب می شود.

ساخت بهترین نوع آسانسور در ایران :

ساخت این تجهیزات در کشور ما توسط شرکت‌هایی با اعتبار بالا که واجد گواهی های معتبر و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور هستند انجام می پذیرد.

مجموعه سیگما گروپ نیز علاوه بر وجود گواهینامه ‌های مورد نظر با بهره‌گیری از افرادی مجرب و مهندسانی در رده بالا آماده ارائه خدمات مورد نظر در زمینه فروش آسانسور و تجهیزات مربوطه به هموطنان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *