امروزه پله برقی جزء لاینفک مجموعه های اداری و تجاری است و تصور یک مرکز خرید یا ساختمان چند منظوره بدون وجود پله برقی، عملا غیر ممکن است. مجموعه ای حرفه ای تحت عنوان پارت تدبیر شکیبا، انواع پله برقی را با تکیه بر نیروی کار وطنی و به شکل کاملا ملی تولید و اجرا می کند. پله برقی ها بسیار فراتر از آن چیزی هستند که در مراکز خرید مشاهده می کنیم.

این محصول تقسیم بندی مشخصی دارد و در انواع متنوعی تولید می شود. به فراخور محیط مورد نظر، ممکن است نیاز به یکی از مدل های این محصول داشته باشید. خوشبختانه تنوع کاری پارت تدبیر شکیبا به گونه ای است که انواع فضاهای ساختمانی کوچک و بزرگ را شامل می گردد. در ادامه، اطلاعات کامل تری را در خصوص انواع پله برقی و کاربرد هریک از این مدل ها ارائه خواهیم دارد. برای خرید هریک از مدل های پله برقی می توانید با تیم پشتیبانی شرکت تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از همکاران ما دریافت کنید.

انواع پله برقی

انواع مختلف پله برقی

همانطور که اشاره شد، پله برقی بر اساس نوع کاربرد به چند مدل مختلف تقسیم می شود. پر کاربرد ترین انواع پله برقی عبارتند از

پله برقی ۳۰ درجه

پله برقی 30 درجه با توجه به زاویه ی بین سطح پله ها و سطح زمین نام گذاری شده است. این فاصله ۳۰ درجه بوده و بیشترین احساس امنیت را برای کاربران به همراه دارد. مزیت این نوع پله برقی این است که کاربران راحت تر می توانند از آن استفاده کنند و به ویژه برای افراد مبتلا به فوبیای ارتفاع بسیار مناسب است.

پله برقی ۳۵ درجه

در این نوع پله برقی نیز زاویه ی بین سطح زمین و سطح پله ها ۳۵ درجه است. امنیت این مدل نیز بالا است و استفاده از آن بسیار راحت است. این مدل از انواع پله برقی برای کودکان هم بسیار مناسب بوده و ترس آنها از راه رفتن روی پله برقی را به حداقل می رساند.

پیاده روی متحرک شیبدار

یکی دیگر از انواع رایج و البته کاربردی پله برقی، پیاده روی متحرک شیبدار است. این مدل دارای یک سطح متحرک با شیب بسیار کم و یا حتی بدون شیب است که انتقال و جابجایی افراد ما بین نقاط مختلف را امکان پذیر می سازد. فرودگاه ها ، فروشگاه های بزرگ و چند منظوره، پایانه های مسافری ، و اماکن دیدنی و زیارتی که حجم رفت و آمد در آنها بالا است، بیشترین پتانسیل را برای استفاده از این مدل را دارد. البته پله برقی های رفت و برگشت یا تنها رفت نیز در تقسیم بندی انواع پله برقی جای می گیرند. گفتنی است شرکت بزرگ پارت تدبیر شکیبا ، تولید و نصب کننده انواع پله برقی بوده و بالاترین سطح کیفیت را به کاربران عزیز ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *