آسانسور تجاری ویژه محصول

در تمامی اماکن صنعتی پس از تولید کالا و محصولات نیاز است تا توسط وسیله ای کالاها جابجا شوند، گاهی به علت وزن بالا و یا حساسیت محصول تولید شده امکان جابجایی دستی غیر ممکن است، در این حالت آسانسور های ویژه ای که به منظور انتقال کالا طراحی شده‌اند مورد استفاده واقع می شوند.

آسانسور های تجاری که به جهت جابجایی کالا مورد مصرف قرار می گیرند اغلب به شکل کاملاً سفارشی و هدفمند طراحی و ساخته می‌شوند تا کاربر بتواند با توجه به نیاز و موارد استفاده آسانسور مورد نیاز را خریداری کند. هر چند که این تجهیزات تنها به جهت جابجایی کالا مورد استفاده قرار می‌گیرند نه مسافر، اما شامل تمامی آپشن های ایمنی سایر آسانسور های مسافربر مثل دکمه stop، پروسه اخطار دهنده، پرده نور و همچنین لامپ‌های اخطار دهنده می باشند.

آسانسور تجاری 2

آسانسور تجاری

آسانسور تجاری Dumbwaiter

این نمونه ها جزء آسانسورهایی با سایز کوچک به شمار می روند که به جهت جابجایی اشیا با سایز کم ( به جای مسافر) طراحی شده اند. محل استفاده این تجهیزات بیشتر در مکان هایی مثل مراکز درمانی، مدرسه ها، مهمانپذیر و هتل ها می باشد.

البته به منظور استفاده شخصی در ساختمان های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند که از متریال و تجهیزات مرغوب در ساخت آنها استفاده می شود، به طوری که از لحاظ ایمنی تضمین شده هستند. اغلب افراد در منازل شخصی خود نیز تمایل زیادی به استفاده از این قبیل آسانسور ها دارند چرا که می توانند با خیالی آسوده بسته های مواد غذایی، باکس های نوشیدنی و یا حتی چمدان های لباس خود را با آن جابجا کنند، به علاوه حتی در جابجایی تجهیزات و وسایل ارزشمند نیز میتوان از این آسانسور بهره برد.

آسانسور حمل کالای سنگین و خودرو

آسانسور حمل کالای سنگین و خودرو

نکات کلیدی در حین سفارش آسانسور تجاری

همانطور که در بالا تر به آن اشاره شد آسانسور های تجاری اغلب در انواع سفارشی و متناسب با کارکرد و نیاز مشتری طراحی می‌شوند، چنانچه شما نیز قصد سفارش این قبیل تجهیزات را دارید می بایست نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

  • پیشرفت کسب و کار

همیشه در حین سفارش چنین تجهیزاتی احتمال رشد شغلی و یا گسترش تولیدات و محصولات خود را نیز در نظر داشته باشید، چرا که می بایست آسانسور پاسخگوی حجم تولید کالاها باشد.

  • در نظر گرفتن کارکنان

آسانسور طراحی شده می بایست توانایی جابجایی همه کارمندان با تمامی وزن ها و شرایط خاص( معلولیت) را داشته باشد.

  • دیزاین و طراحی

حتما به متریال و دکوراسیون سازه دقت کنید تا آسانسور طراحی شده با ساختمان فعلی سازگاری داشته باشد.

آسانسورهای بیمارستانی

آسانسورهای بیمارستانی

انواع کاربرد آسانسور تجاری

_ ساختمان هایی با طبقات بالا :  اماکن عمومی و ساختمان‌هایی که تردد افراد در آنجا زیاد است نیازمند آسانسورهای تجاری هستند تا حتی افراد معلول با ویلچر نیز بتوانند طبقات را طی کنند.

_ شرکت ها و ارگان های دولتی :  اماکنی که کارکنان آنها زیاد است و پرسنل برای رفت و آمد نیاز به آسانسور دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *