سانسورهای صنعتی در انواع صنعت‌های متفاوت و کارخانه ها با توجه به نیازشان استفاده می‌شوند. با استفاده از این آسانسورها، مشتریان قادر به دسترسی، نظارت و سرویس دهی به فرآیندهای اصلی و کلیدی در کارخانه ها، رستوران‌ها و یا برج ها هستند. همچنین آسانسورها با افزایش راندمان عملیاتی، عملکرد عالی HSE و کاهش هزینه‌های نگهداری در صنعت های مختلف طراحی و اجرا می شوند.

از جمله نکات مهم در صنعت آسانسور که با به آن توجه ویژه داشت این است که ساختمان‌ها، کارخانه‌ها و ماشین آلات صنعتی باید به طور منظم سرویس دهی شوند تا از عملکرد مناسب آن‌ها اطمینان حاصل شود. همچنین اندازه گیری، بازرسی و تعمیر قطعات آن‌ها باید پیگیری شود. با آسانسورهای صنعتی می‌توانید دسترسی ایمن داشته باشید، در واقع یک آسانسور صنعتی باید شامل حمل و نقل ایمن و راحت افراد و اشیاء باشد. علاوه بر این آسانسورهای صنعتی بعد از نصب باید شامل ارائه سرویس و خدمات باشند. آسانسورهای صنعتی با استحکام و مقاوم در برابر آب و هوا می‌توانند بارهای سنگین را به سرعت و کارآمد در ارتفاعات بالا هم تحمل کنند.

آسانسور صنعتی مناسب با توجه به نیازهای شما
آسانسور صنعتی مناسب براساس کاربرد آن با توجه به سبک، مقاومت و انعطاف پذیری آنها انتخاب می‌شوند. باید با توجه به رفع نیاز خود و صنعتی که می‌خواهیم انجام دهیم به وزن بارها و حداکتر ارتفاعی که برای جابه جایی آن‌ها لازم است توجه کنیم. همانطور که می دانید آسانسور صنعتی بهترین انتخاب برای حمل بارهای بزرگتر می باشد و در صورت استفاده به عنوان آسانسور حمل مسافر، می‌توانند این نوع آسانسورها تعداد افراد بیشتری حمل کنند.

آسانسورهای صنعتی را با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارند در چندین صنعت قابل استفاده می باشند که از جمله آنها صنعت دریایی، صنعت فولاد و آلومنیوم و روی، پتروشیمی و پالایشگاه و صنایع دیگررا می توان نام برد. همچنین با توجه به تکنولوژی‌های استفاده شده در آسانسورهای صنعتی می‌توان آن‌ها را به آسانسورهای Ex و HIGH IP و RACK & PINION دسته بندی کرد.

آسانسور صنعتی ایده آل
علاوه بر کیفیت، ابزار، باتری یا منبع تغذیه، کابین و بدنه مورد استفاده در آسانسور نیز اموری مهم تلقی میشوند، باید این موضوع را در نظر داشت که آسانسور مورد نظر برای استفاده دائمی در مکان‌های صنعتی قابل نصب باشد. برخی از آسانسورها انعطاف پذیری خود را در آلمان و خارج از کشور ثابت کرده‌اند. برخی از آن‌ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند به عنوان آسانسورهای صنعتی بیشترین کاربرد را دارند. همچنین طرز کار و ماندگاری و کیفیت بالا، آسانسورهای صنعتی را به یک محصول قابل اعتماد و کارآمد در استفاده روزانه تبدیل کرده است.

ارائه خدمات و محصولات آسانسورهای صنعتی
شما بعنوان مشتری از خدمات بین المللی بهره‌ مند می شوید. ما با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت خارجی و درجه یک از شناخته شده ترین‌ها در صنعت آسانسور هستیم. مجموعه ما علاوه بر قطعات اصلی آسانسورهای صنعتی، قطعات یدکی را نیز ارائه می‌دهد و همچنین تعمیر و نگهداری باکیفیت را تضمین می‌کند.

با فراهم کردن شرایط لازم و راه‌های ارتباطی متفاوت برای شما عزیزان شما می‌توانید به راحتی با مشاوران با تجربه ما در تماس باشید و با کمال میل پاسخگوی شما برای انتخاب آسانسور متناسب با نیاز و بودجه‌تان خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *