پله برقی قطعات و اجزای بسیاری دارد که هریک به نوعی در عملکرد این قطعه تاثیرگذار هستند. درایو یکی از همین اجزاست که راندمان کاری پله را افزایش می دهد. درایو پله برقی درواقع یک دستگاه کمکی است که با افزایش سرعت موتور، کیفیت کاری سازه را نیز ارتقا می دهد. این دستگاه در مدل ها  و ظرفیت های مختلفی تولید شده است و با توجه به مدل و حجم کاری پله، می توان از مناسب ترین نوع آن استفاده کرد. در ادامه راجع به ماهیت کاری درایو پله برقی و قیمت و شرایط فروش آن اطلاعات بیشتری را ارائه می دهیم.

درایو ها در موتور ها با کاهش فرکانس باعث صرفه جویی و جلوگیری از شوک لحظه استارت میشود که این امر باعث دوام عمر قطعات مکانیکی نیز میگردد درایوها میبایست یک رنج بالاتر از توان نامی موتور استفاده گردد. این شرکت تامین کننده درایو در انواع برندهای مختلف میباشد. درایو پنتاکس- درایو یاسکاوا- درایو مونارچ- درایو وکن

درایو پنتاکس

درایو پله برقی چیست؟

پیش از هرچیز باید بدانید که درایو پله برقی با عنوان اینورتر هم شناخته می شود. اینورتر درواقع یک دستگاه جانبی است که با استفاده از آن، سرعت موتورهای 3 فاز را کنترل می کنند. مزیت اینورتر این است که افزایش سرعت را بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور انجام می دهد. با توجه به ورودی، درایو پله برقی یا تک فاز است و یا سه فاز. اما با توجه به کاربرد، نوع این دستگاه به سازه مورد نظر بستگی دارد. معمولا براي پمپ و فن از اينورترهاي با گشتاور متغير و براي آسانسور و نوار نقاله و جرثقيل از اينورتر با گشتاور ثابت استفاده می شود. تنظیم سرعت موتور، تغییر جهت دور به راحتی و بدون نیاز به کنتاکتور، تنظیم خاموش و وروشن کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی، افزایش طول عمر قسمت مکانیکی با توجه به کاهش ضربه های مکانیکی، محافظت از موتور در قبال افزایش ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن موتور، افزایش طول عمر موتور و سایر قسمتهای موتور، حفاظت موتور در برابر اضافه بار و جلوگیری از گرم شدن و آتش گرفتن موتور برخی از مزایای استفاده از درایو پله برقی به شمار می روند.

قیمت درایو پله برقی

برای اطلاع از قیمت درایو پله برقی کافی است در سایر بخش های سایت، مدل های مختلف را مشاهده کنید. در مجموع قیمت این دستگاه بستگی به جنس، برند و مدل آن دارد. درایوهایی که ظرفیت کاری بیشتری دارند گران تر هستند و مدل های با ظرفیت پایین تر، ارزان تر. در عین حال بسته به کیفیت ساخت، ممکن است برخی مدل ها گران تر و برخی گم قیمت تر باشند. خانه پله برقی ایران انواع مدل های اینورتر را به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه می کند. در مورد قیمت هم باید بدانید که قیمت ها واقعی هستند و تلاش ما جلب رضایت مشتریان است.

درایو پنتاکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *