در بازار ایران آسانسور های متنوعی با متریال های مختلف تولید و عرضه می گردند. اما برای آنکه بدانیم بهترین نوع آسانسور کدام است باید دو مورد اصلی را بررسی کنیم. اولین مورد مشخصات و تجهیزات به کار رفته در آسانسور است و دومین مورد نیاز و فضای کاربری محیط است.

به طور ساده تر این طور می‌توان گفت که گاهی یک آسانسور واجد مدرنترین تجهیزات و مرغوب ترین متریال است اما برای فضای کاربری شما مناسب نیست پس آسانسور انتخابی، بهترین آسانسور نخواهد بود. به منظور انتخاب بهترین مدل می‌بایست به تمامی جزئیات این تجهیزات آشنایی داشته باشید و بر تمامی نکات خرید واقف باشید. به منظور دریافت نکات کلیدی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین نوع آسانسور

بهترین نوع آسانسور

نکات انتخاب بهترین نوع آسانسور

هدف اصلی این مقاله تسهیل عملیات خرید در باب انواع آسانسور های موجود در ایران می باشد. به منظور انتخابی مطمئن می بایست در زمان خرید نکات کلیدی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین نوع آسانسور را با توجه به نیاز خود برگزینید. برای شروع می توانید این نکات را به عنوان فاکتور کلیدی مد نظر داشته باشید :

گزینش بر اساس نوع کاربرد آسانسور :

شما می بایست به نوع کارکرد آسانسور در محیط مورد نظر دقت کنید. بر این اساس می توان انواع آسانسور ها را از قبیل بیمارستانی، جابجایی تجهیزات و خودرو، غذا برها، باربر، حمل مسافر و غیره دسته بندی کرد.

دقت به فضای نصب و تعبیه آسانسور :

پس از توجه به نوع کاربرد باید به شرایط اقلیمی و جوی محیط توجه کنید. به طور مثال اگر قرار است آسانسور را در محیطی مرطوب و یا در حال تماس با مواد خورنده فلز قرار دهید در هنگام انتخاب، محدودیت ها را در نظر بگیرید.

سازگاری متریال و تجهیزات :

دقت داشته باشید که دو فاکتور قبلی را با یکدیگر مچ کنید، به طوریکه تجهیزات و متریال استفاده شده در آسانسور با کارکرد آسانسور مطابقت داشته باشد چرا که در غیر این صورت سیستم نصبی عملکردی مفید و مناسب از خود نشان نخواهد داد.

بهره گیری از تیم حرفه ای :

این مورد را مد نظر داشته باشید که هزینه های تمام شده و تمامی فاکتورهای انتخابی زمانی به ثمر می نشیند که شما از تیمی با تجربه و حرفه ای برای خرید و نصب بهره ببرید چرا که اگر این تجهیزات به شکل اصولی و مهندسی طراحی و نصب نشده باشند نمی‌توانند عملکردی رضایت بخش داشته باشند.

ملزوماتضروری در انتخاب بهترین نوع آسانسور

  • استفاده آسان، راحتی کارکرد و در دسترس بودن جز اصلی‌ترین موارد ملزوم در سیستم های آسانسوری و بالابر ها می باشد.
  • ترجیحاً از آسانسور های استفاده کنید که تولید کننده کمترین آلودگی صوتی هستند.
  • بهترین نوع آسانسور ها مدل هایی می باشند که در حین جابه جایی واجد کمترین لرزش در کابین باشند.
  • بازدهی و راندمان بالا با توجه به هزینه و قیمت آسانسور ( به عبارتی آسانسور می‌بایست توانایی جابجایی افراد و بار را در مدت زمان کم داشته باشد و بتواند نیاز افراد حاضر در آن مکان را رفع کند )
  • بدون شک یکی از اصلی ترین مواردی که در هنگام انتخاب و خرید آسانسور باید مد نظر داشتهباشید ایمنی و اطمینان استفاده است چرا که افراد در حین استفاده از آسانسور نباید کوچکترین نگرانی داشته باشند و احتمال ایجاد حادثه باید به حداقل برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *