منظور از پله برقی هیوندایی، پله هایی در کلاس تجاری است که برند هیوندای آنها را به بازار عرضه کرده است. با توجه به ساختمان یا مرکز تجاری مورد نظر و حجم رفت و آمد در آن، لازم است که پله برقی مناسب در آن نصب شود. همچنين بسته به محل نصب پله برقي كه در فضاي سرپوشيده باشد و يا در فضاي آزاد، لازم است که شرکت سازنده توجه ویژه ای به indoor یا outdoor یا semi out door بودن پله ها داشته باشد. در ادامه ضمن معرفی پله برقی هیواندایی و قطعات آن، شما را با نکات بیشتری در این خصوص آشنا می کنیم.

قطعات پله برقی هیوندایی

تابلو فرمان

یکی از مهم ترین قطعات و اجزای پله برقی هیواندایی و دیگر برندها، تابلو فرمان است. این قطعه حرکت و توقف کلیه اجزای سازه را بر عهده دارد و به نوعی اجزای دیگر را با هم هماهنگ می کند.

PLC پله برقی

قطعه دیگری که به عنوان مغز پله برقی هم شناخته می شود، PLC است. این بخش قابل برنامه ریزی است و به چند ورودی و خروجی ديجيتال و آنالوگ مجهز شده است.

رول فکی و زیر فکی

رول فکی و زیر فکی هم یکی دیگر از قطعات پله برقی هیوندای است که هندریل را تحت فشار قرار می دهد.

درایو پله برقی

درایو پله برقی، دستگاهي الکترونيکي است که به وسيله آن مي توان سرعت موتورهاي سه فاز را تغيير داد.

ترانس

براي تبديل ولتاژ برقي   AC-DC از قطعه ای به ترانس در پله برقی استفاده می شود.

پله برقی هیوندایی

زنجیر استپ چین

به عنوان یکی دیگر از قطعات پله برقی هیوندای، باید به زنجیر استپ اشاره کنیم. یعنی اصلي ترين زنجير برای حرکت دادن استپ ها که از طريق شفت به زنجير موتور گيربکس متصل است.

ریل هندریل

ریل هندریل هم جزو قطعات مهم پله برقی هیوندایی و سایر برندهاست. این قطعه معمولا از جنس استیل است و نوار هندريل را به صورت دوار حرکت می  دهد.

ریل برس

جهت ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث، قطعه ای به نام ریل برس در پله برقی تعبیه شده است. این قطعه همچنین مانع از ورود وسایل خطرآفرین به سازه می گردد.

سوئیچ حرکت استارت

کلیدهایی که جهت روشن کردن یونیت های پله برقی کاربرد دارند و برای هر یونیت 2عدد در بالا و پایین تعبیه می شود.

زنجیر موتور

زنجيری که وظيفه انتقال نيرو از گيربکس به شفت و کالسکه ای را  بر عهده دارد.

قیمت قطعات پله برقی هیوندایی

قیمت قطعات پله برقی هیوندایی در وهله اول به کیفیت ساخت آنها بستگی دارد. مسلما هرچه کیفیت ساخت این قطعات بالاتر باشد، عمر مفید بیشتری هم دارند و گران تر هستند. نوع و ظرفیت قطعات هم در قیمت آنها تاثیرگذار هستند. شرکت پارت تدبیر شکیبا، قطعات پله برقی هیوندای را به صورت اورجینال و با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می کند. در وب سایت مجموعه می توانید انواع مدل ها را مشاهده کرده و اطلاعات مربوط به آنها را مطالعه نمایید. همک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *