بهترین درب اتوماتیک آسانسور را از بازرگانی رایا آسانسور بخواهید. درب یکی از 5 قطعه اصلی آسانسور است که حفاظت از جان مسافرین را به عهده دارد. نصب درب از خطر سقوط افراد جلوگیری نموده و در آسانسور جنبه تزئینی نیز دارد. شما متقاضیان این قطعه می توانید انواع مختلفی از درب آسانسور را با بهترین قیمت در بازرگانی رایا آسانسور جستجو نمایید.

بهترین درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور در انواع مختلفی تولید می شود.

امروزه درب اتوماتیک بیشترین استفاده را دارد.

این درب بصورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک توسط شرکت های متعددی در کشور طراحی و ساخته می شود. لقب بهترین درب اتوماتیک آسانسور به دربی داده می شود که بهترین عملکرد را هنگام باز و بسته شدن داشته باشد و در حفظ جان مسافرین بهترین نقش را ایفا کند.

درب اتوماتیک آسانسور با معرفی برند های مختلفی وارد بازار شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین درب اتوماتیک آسانسور ، توضیحات

یک آسانسور ایده آل باید دارای بهترین درب اتوماتیک آسانسور باشد. چرا که درب در آسانسور نقش مهمی دارد. برای ایجاد امنیت کامل و سریع تر شدن عمل رفت و برگشت آسانسور درب اتوماتیک بهترین گزینه است.

این نوع درب با سرعت بیشتری نسبت به درب های لولایی باز و بسته می شود. نصب بهترین درب اتوماتیک آسانسور در قیمت نهایی آسانسور تأثیر بسزایی داشته و سطح امنیت و کیفیت و کلاس آسانسور و ساختمان را بالا می برد.

برای تهیه بهترین درب اتوماتیک آسانسور تنها به بازرگانی رایا آسانسور مراجعه نموده و خدمات ما بهره مند شوید.

درب اتوماتیک آسانسور

درب لولایی و اتوماتیک از انواع درب آسانسور هستند که نوع اتوماتیک آن بصورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بکار برده می شود. درب اتوماتیک آسانسور در مدل های سانترال، تلسکوپی، آکاردئونی، اتوبوسی و … طراحی و ساخته می شوند.

بسیاری از متخصصین درب تمام اتوماتیک سانترال را بهترین درب اتوماتیک آسانسور می دانند. این درب از وسط باز شده و برای عمل کردن انرژی کمتری نسبت به سایر درب ها می طلبد و این به دلیل سرعت بالای آن است.

اما درب اتوماتیک تلسکوپی بصورت 2 یا 3 لته ساخته می شود و عملکرد آن بدین صورت است که هنگام باز شدن لته ها از یک سمت (چپ یا راست) روی هم جمع می شوند. و راه ورود و خروج مسافرین را باز می کنند. سرعت عملکرد این نوع درب نسبت به نوع اتوماتیک سانترال کمتر است.

استفاده از درب های سانترال و تلسکوپی در آسانسور های با ترافیک بالا یک امر مهم و ضروری است.

بهترین درب اتوماتیک آسانسور

شرکت های بسیاری در ساخت انواع درب آسانمسور در کشور فعالیت می کنند. که از جمله آنها می توان به شرکت یاران، حریری، بهران، پارسیان سیستم رو، صدرا و .. اشاره نمود.

به اعتقاد متخصصین در حال حاضر یکی از بهترین درب های آسانسور ، درب اتوماتیک یاران می باشد. شرکت بزرگ یاران تولید کننده بهترین درب های آسانسور در کل کشور شناخته شده است.

هم اکنون دربهای تمام اتوماتیک یاران با قیمت های مناسب به همراه گارانتی معتبر در بازرگانی رایا آسانسور به فروش می رسد.

شما عزیزان برای دریافت بهترین درب آسانسور و خدمات پس از فروش طلایی به ما اطمینان نمایید. چرا که ما کیفیت و اصالت درب ها را تضمین نموده و بهترین قیمتها را برای شما در نظر گرفته ایم.

چطور درب آسانسور اصل و باکیفیت تهیه کنیم؟

درب جزء اصلی ترین قطعات آسانسور است. بنابراین در انتخاب و خرید آن باید دقت نمود. برای داشتن درب آسانسور سالم و اصل باید به مواردی همچون نشان استاندارد توجه نمود.

کلیه درب های اتوماتیک آسانسور که در بالا ذکر شد دارای نشان استاندارد EN81 بوده و بسیار باکیفیت و مرغوب می باشند. برای اطمینان بیشتر باید به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر مراجعه نمود.

متخصصین نمایندگی رایا آسانسور هنگام انتخاب بهترین درب اتوماتیک آسانسور برای حفظ امنیت و سلامت شما در آسانسور مشاوره فنی رایگان ارائه داده و تجربه آسانسورسواری ایمن و دلچسبی را برای شما عزیزان رقم خواهند زد.

ما با ارائه کارت گارانتی معتبر شرکت های تولید کننده درب آسانسور اصالت و کیفیت آنان را ضامن می شویم. اگر طالب بهترین درب هستید بدون معطلی سری به وب سایت رایا آسانسور زده و از محصولات ما دیدن نموده و از خدمات ما بهره مند شوید.

شما می توانید قیمت قطعات مکانیکی آسانسور را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

درب اتوماتیک آسانسور یاران، حریری، بهران و …

درب تمام اتوماتیک یاران در اکثر پروژه های مهم و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این درب هنوز هم به عنوان بهترین درب اتوماتیک آسانسور در نمایندگی های مختلف به فروش می رسد. درب آسانسور حریری و بهران نیز از باکیفیت ترین درب های اتوماتیک آسانسور هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند.معمولا درب های اتوماتیک به صورت دو لته و سه لته و به صورت سانترال و تلسکوپی به فروش می رسند.با مراجعه به لینک قیمت تجهیزات آسانسور ، اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *