آسانسور پیچی چگونه کار می کند؟ سوال بسیار خوبیه. بالابر خانگی پیچی یک محصول متفاوت است که با آسانسور های هیدرولیک تفاوت هایی دارد. این مدل از آسانسورهای پیچی برعکس آسانسور های هیدرولیک که به کمک جک و پاوریونیت از طریق تزریق روغن هیدرولیک کار می کند. این مدل از آسانسور توسط یک پیچ بزرگ که بصورت عمودی نصب می شود. یک عدد موتور زیر کابین آسانسور قرار می گیرد،حرکت می کند. یکی از مزایای این مدل از آسانسور امنیت بالا می باشد. ولی نسبت به آسانسورهای هیدرولیک از سرعت کمتری (حدودا ۰٫۱۵m/s) بهره می برد که نیاز بالا رفتن از طبقات را با مکانیزمی متمایز تامین می کند. بالابر خانگی پیچی این مزیت را دارد که از سیم بکسل استفاده نمی کند و درنتیجه احتمال سقوط به صفر می رسد، بخاطر اینکه در ساخت این مدل از آسانسور از پیچ حلزونی شکل که در گیربکس های آسانسوری کاربرد دارد، استفاده شده  قابلیت خودقفلی پیچ اجازه ی سقوط آزاد را به کابین نمی دهد. این محصول می تواند با ظاهر  زیبا و در عین حال ساده ی خود به واحد های تجاری، منازل دوبلکس و … زیبایی ببخشد. کاربرد دیگر آن نصب در منازلی است که مکانی برای آسانسور در آن تعبیه نشده. می توان این محصول را در فضایی کوچک نصب کرد.

یک بالابر خانگی می تواند کیفیت زندگی را برای شما چند برابر کند. می توانید سختی حمل اثاثیه و جابجایی بسته های بزرگ را در بالا و پایین بردن پله ها فراموش کنید. اگه در مورد مزایا و معایب آسانسورهای پیچی بازهم بیشتر میخواین بدونید،پس بهتره روی لینکش کلید کنید.
یکی از مزایای این آسانسورها عدم نیاز به موتورخانه است . روغن کاری زیاد، امنیت بالا به دلیل عدم استفاده از سیم بکسل، می باشد.آسانسور پیچی نیاز به تخریب و بنایی نخواهد داشت.این محصول در محل کارخانه،طراحی و ساخت شده و در محل زندگی شما مونتاژ می شود.امیدوارم که تا الان درباره اینکه آسانسور پیچی چگونه کارمی کند، اطلاعات بیشتری به دست آورده باشید.


یکی از معایب آسانسور پیچی این است که موتور مستقیما به زیر کابین یا پشت کابین وصل می شود. کمی بیشتر از بقیه آسانسورها، فضا را اشغال می کند. به دلیل اتصال مستقیم موتور به کابین آسانسور، صدای گیربکس به داخل کابین نفوذ می کند. نسبت به آسانسورهای هیدرولیک سرعت کمتری دارد. آسانسورهای پیچی مزایایی هم دارن که درمردش بیشتر براتون نوشتیم که اینجا میتونید در مورد مزایای آسانسور پیچی بیشتر مطالعه کنید.
باز هم اگه سوالاتی دارید که در اینجا بهشون نرسیدید، می تونید با ما درارتباط باشید تا کارشناسانمون بیشتر راهنمایین کنن.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *