به طور کلی باید گفت که هزینه نصب پله برقی به هیچ عنوان یک عدد ثابت نیست. این مساله به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. پله برقی قطعات و بخش های مکانیکی و الکتریکی بسیار پیچیده ای دارد که نیاز به رسیدگی و سرویس دارند. از طرفی نصب درست هریک از این بخش ها نیز تجهیزات و البته تخصص خاصی را می طلبد. همه این موارد، بر قیمت نصب پله برقی تاثیر گذاشته و آن را تغییر می دهند. در حالت کلی، عوامل زیر بر هزینه نصب پله برقی تاثیرگذار هستند:

تنوع قطعات

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت ، تنوع قطعات آن است. اختلاف قطعات مکانیکی و الکترونیکی باعث می شود تا هزینه تعمیر و سرویس در پروژه های گوناگون بالا و پایین شده و یکسان نباشد.

تعویض یا تعمیر

این که اجزاء به کار رفته در دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، مساله ای است که می تواند بر هزینه های نصب و نگهداری تاثیر گذار باشد. تعمیر کردن قطعات یا تعویض قطعات می تواند تفاوت هایی را در هزینه نهایی و تمام شده سرویس و تعمیر پله برقی ایجاد کند.

قطعات اصلی

برخی از تکنسین ها برای نصب پله برقی از قطعات بی کیفیت و تقلبی استفاده می کنند تا هزینه نصب را کاهش داده و مشتری جذب کنند. بدیهی است که نمی توان به عملکرد درست پله در این شرایط اطمینان کرد. استفاده از قطعات اصلی معمولا قیمت بالاتری دارد و باعث می شود تا هزینه های نصب، تعمیر و سرویس برقی نیز بیشتر شود. اما در عوض شما اطمینان خواهید داشت که پله برقی بی هیچ ایرادی کار خواهد کرد. گفتنی است همکاران ما برای نصب پله برقی از قطعات اصل استفاده می کنند تا مشتریان عزیز بهترین نتیجه را از این محصول کاربردی دریافت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *