یکی از برندهای شناخته شده ای که خانه پله برقی ایران در زمینه فروش محصولات آن فعالیت می کند، شیندلر است. پله برقی شیندلر محصول کشور سوئیس است و سابقه ای 150 ساله در زمینه آسانسور، پله برقی و پیاده روهای متحرک دارد. به طور کلی شرکت شیندلر به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پله برقی در جهان شناخته می شود و محصولات آن در بسیاری از فرودگاه ها، مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت ساخت بالا، عمر کاری بالا، تنوع مدل و خدمات پس از فروش رضایت بخش، بخشی از دلایل محبوبیت تولیدات این برند در جهان به شمار می روند. همراه ما باشید تا پله برقی شیندلر و قطعات آن را مفصل تر معرفی کرده و اطلاعات دقیق تری را در خصوص نحوه خرید این محصول به شما ارائه دهیم.

قطعات پله برقی شیندلر

ورودی هندریل و نول اسکرت شیندلر

از دیگر قطعات پله برقی شیندلر، ورودی هندریل است که به شکل یک قطعه پلاستیکی و استیل و یا فلزی طراحی شده است. برای این که به ظاهر پله برقی آسیب نرسد و زیبایی سازه حفظ شود، هندریل در شکلهای مختلفی طراحی شده است. پشت کلیه این ورودی های هندریل میکروسوییچی وجود دارد که در صورت درگیر شدن عمل کند. نکته جالب تر اینجاست که هر کمپانی برای خود ورودی هندریل خاص پله خود را دارد.

پله برقی شیندلر

سیستم ترمز پله برقی شیندلر

سیستم ترمز پله برقی شیندلر به این صورت طراحی شده است که دارای یک کمربندی دور محور روتور می باشد. در این سیستم، بعد از این که مگنت وارد عمل شد، پله برقی سریعا توسط سیستم ترمز متوقف می شود.

ا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *