هندریل پله برقی: این قطعه از جنس لاستیک است و روی شیشه نصب میگردد.

هندریل پله برقی در واقع ،نوار های متحرکی می باشند که بر روی نرده های کناری پله برقی است و همچنین هندریل ها پیاده رو های متحرک، به منظور ایجاد تعادل و جهت تسهیل حرکت مسافرین نصب می شود.

جنس هندریل ها از پلاستیک فشرده است،بنا به متراژ هر پله توسط دستگاه لوپ دو سر آن در کارخانه به هم متصل می شوند.هندریل ها متشکل از چندین و چند لایه هستند و داخلی ترین لایه آن از جنس الیاف بافته شده می باشد .این لایه در کارخانه مورد کشش قرار میگیرند ،تا در طول کارکرد کمتر جا باز کند و افزایش طول پیدا کند.

تسمه پله برقی

دستگیره پله برقی یا همان هندریل یکی از پرکارترین قطعات پله برقی است که این تسمه محل تکیه گاه افراد استفاده کننده پله برقی بوده و میبایست سرعت حرکت آن با سرعت حرکت پله برقی یکسان بوده هندریل معمولا از جنس لاستیک فشرده به همراه لایه میانی سیم بکسل و کتان لایه داخلی میباشد.

هندریل Ctype- هندریل Vtype دو نمونه پراستفاده میباشد که از نوع V  تایپ در پله برقی های پرترافیک و مترویی و پله برقی های بلند استفاده میگردد و هندریل سی تایپ برای پله های کوتاه. در حال حاضر هندریل ها در بازار تنوع بسیاری داشته و تولید کنندگان متفاوتی دارد، هندریل پله برقی طبق متراژ نهایی در کارخانه تولید کننده تولید و حلقه میشود و اشتباه در اندازه گیری هندریل باعث بروز مشکل در زمان نصب میشود لطفا در زمان اندازه گیری دقت فرمایید.

دستگیره پله برقی

 هندریل ها در دو جنس پلی یورتان و لاستیکی تولید میگردد. در زمان تعویض هندریل حتما کلیه مسیرهای حرکت هندریل از جمله ریل ها- فلکه فرکشنویل –نول چین ها- تنسیون چین را بررسی کنید و در صورت خرابی آنها را تعمیر و یا تعویض فرمایید. شرکت پارت تدبیر شکیبا دارای دستگاه لوپ هندریل به همراه مواد وارداتی و گارانتی معتبر لوپ میباشد.

برای سفارش هندریل وارداتی لوپ فابریک هم انبار مجهزی موجود میباشد که بیشتر سایز های پرمصرف بازار به صورت حلقه های لوپ فابریک از برترین تولیدکننده های هندریل را در انبار خود موجود داریم خرید از محل معتبر که عضو رسمی اتحادیه کشوری بوده و گارانتی واقعی و دوام بالای محصولات به همراه تیم فنی نصب اطمینان خاطر را به خریداران میدهد که کالای خریداری شده توسط پرسنل محبوب فنی نصب و بهره برداری میگردد. معمولا لوپ هندریل کیفیت همانند هندریل لوپ فابریک را ندارد و در زمان هایی که کارفرما قصد تعویض فوری دارد و دستگاه پله برقی خاموش میباشد توصیه میگردد ولی باز هم کیفیت لوپ هندریل به عواملی مانند مواد مورد استفاده تجربه و دانش فنی و همچنین ابزار و تجهیزات لازم را دارد که گاها میتوان گفت کیفیتی نزدیک به هندریل لوپ فابریک دارد برترین هندریل پله برقی تولید سمپریت چین و اتریش میباشد در کنار آن هندریل EHC کانادا از جمله معتبرترین و گرانترین هندریل های موجود هست که در ایران طرفداران کمی دارد پس از آن هندریل های چینی در رده بعدی قرار میگیرند که تنوع و کیفیت تولید در این نوع هندریل بسیار متفاوت بوده و انتخاب را کمی سخت میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *