هزینه بازسازی کابین آسانسور با توجه به آیتم هایی مشخص می شود. کابین بیشتر از قطعات دیگر آسانسور در معرض دید استفاده کنندگان قرار می گیرد. بازسازی این قطعه موجب بالا بردن سطح کیفی آسانسور می شود. به علاوه با انجام اینکار می توان کابین را جدید و نو کرده و جذابیت آن را بیشتر نمود. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با ایجاد واحد مجزا طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور، کلیه خدمات مرتبط با این قطعه را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای با بهترین قیمت به انجام می رساند.
هزینه بازسازی کابین آسانسور

کابین نیز همچون دیگر قطعات به مرور زمان دچار فرسودگی می شود و نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کند. در برخی موارد دیده می شود که از کابین چندین سال استفاده می شود. کابین آسانسور دارای بخش های مختلفی است.

استفاده طولانی مدت از کابین آسانسور موجب کهنگی و قدیمی شدن آن می شود.

مثلا پوشش دیواره ها، سقف و کف به تدریج خاصیت اصلی خود را از دست داده و کهنه می شوند.

پنل ها و دستگیره نیز به دلیل استفاده زیاد دچار شکستگی شده و یا رنگ و روی آنها از بین می رود. بازسازی هر بخش از کابین دارای قیمت بخصوصی است.

هزینه بازسازی کابین آسانسور همواره مد نظر استفاده کنندگان آسانسور های قدیمی می باشد.
هزینه بازسازی کابین آسانسور ، توضیحات

کابین اتاقک آسانسور است و بیشتر از هر قطعه در معرض دید استفاده کنندگان قرار دارد.

از این رو باید همیشه علاوه بر داشتن امنیت کامل دارای فضای دلچسبی باشد.

استفاده صحیح از کابین فرسودگی و خرابی آن را به تعویق می اندازد.

اما استفاده های ناصحیح آن را زودتر از حد انتظار دچار خرابی و فرسودگی می کند. در استفاده از این قطعه باید به قوانین و استاندارد ها و نیز نکات اخلاقی توجه ویژه داشت. با گذشت چند سال کم کم این قطعه نیازمند بازسازی و گاها تعمیر می شود.

بخش های مختلف کابین همچون سقف، کف، دیواره ها، دستگیره، پنل و… در بازسازی کابین مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با سلیقه افراد تعویض می شوند. سازنده کابین آسانسور با توجه به نوع قطعات و پوشش داخلی کابین و نیز مدت زمان صرف شده برای اینکار هزینه بازسازی کابین آسانسور را محاسبه می کند.

طراحی و ساخت کابین آسانسور
بازسازی کابین آسانسور

گاهی به دلیل فرسودگی کابین افراد سعی در تعویض کلی کابین دارند. که این خود هزینه بالایی را می طلبد. بهتر است قبل از گرفتن چنین تصمیمی به بازسازی کابین بیاندیشیم.

چرا که بدنه ی تمامی کابین های آسانسور از فولاد بوده و کمتر دچار مشکل می شود. تنها برای نجات دادن کابین از وضعیت کهنگی باید فضای داخلی آن را بازسازی کنیم.

اگر کابین به دلیل استفاده طولانی مدت دچار فرسودگی و کهنگی شده می توان آن را با تعویض پوشش داخلی، پنل و دستیگره از حالت قدیمی درآورده و نو و جدید نمود. اما اگر از نوع طراحی و دکوراسیون داخلی کابین خسته شده باشیم و این وضعیت برایمان تکراری شده باشد، باز هم نیازی به تعویض کلی کابین نیست.

تنها می توان با وسایل و قطعات مدرن کابین را بروز کرد. گاهی با یک تغییر کوچک در کابین مثلا تعویض نوع نورپردازی می توان فضای خاص دیگری در کابین ایجاد نمود.

باید دانست که هزینه بازسازی کابین آسانسور از هزینه تعویض کلی کابین آسانسور کمتر است.

بنابراین بازسازی کابین به صرفه تر است.

ناگفته نماند که بازسازی کابین خیلی زود از تعویض کلی آن انجام می شود.

طراحی و ساخت کابین آسانسور
هزینه بازسازی انواع کابین آسانسور

کابین در انواع مختلفی ساخته می شود. جنس پوشش داخلی کابین تعیین کننده نوع کابین می باشد. کابین آسانسور با استفاده از اجناسی همچون استیل، ام دی اف و فرمیکا طراحی می شود. البته نوع دیگری از کابین نیز وجود دارد که در ساخت آن تماما از شیشه استفاده می شود.

به این نوع کابین پاناروما می گویند.

کابین آسانسور استیل کمتر از دیگر کابین ها دچار فرسودگی می شود و دلیل آن هم استفاده از ورقه های استیل در طراحی داخلی آن است. جنس استیل زنگ نمی زند و پوسیده نمی شود.

تنها ممکن است در اثر ضربه و فشار دچار خط و خش شود و کم کم زیبایی خود را از دست بدهد.

در اینصورت نیاز به بازسازی دارد.

کابین آسانسور استیل طلایی
کابین آسانسور استیل نقره ای
کابین آسانسور استیل دودی
کابین آسانسور استیل گندمی
کابین آسانسور استیل شامپاینی 

طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور

این کابین ها در طرح های خشدار، براق و چرمی

در واحد طراحی و ساخت کابین آسانسور کاروی تولید می شوند.

توجه نمایید که ورقه های استیل بکار رفته در این کابین ها

از نوع استیل نگیر که بسیار مرغوب است استفاده می شود.

جالب است بدانید هزینه بازسازی کابین آسانسور استیل و کابین شیشه ای یا همان پاناروما بالاتر از سایر کابین ها است. بازسازی کابین آسانسور ام دی اف نیز بیشترین هزینه را نسبت به بازسازی کابین آسانسور فرمیکا می طلبد.

باید دانست که کابین آسانسور ام دی اف و فرمیکا کمترین استفاده را در شهر ها و مناطقی با آب و هوای شرجی دارند. زیرا در اثر رطوبت زودتر دچار پوسیدگی و کهنکی می شوند. در این مکان ها بیشتر کابین آسانسور تمام استیل بکار برده می شود.

هزینه بازسازی کابین آسانسور

همانطور که پیشتر اشاره شد، هزینه بازسازی کابین آسانسور با توجه به نوع پوشش، تعداد قطعات بکار رفته و نوع طراحی آن محاسبه می شود. در صورتی که بخواهیم کل دکوراسیون کابین را تغییر دهیم باید هزینه بالایی را صرف کنیم.

اما اگر تنها بخواهیم به بازسازی و نو کردن چند مورد بپردازیم، هزینه کمتری را باید متقبل شویم. برای صرف هزینه کمتر بهتر است نیاز کابین را در نظر بگیریم. شاید تنها با تغییر در نور پردازی بتوان فضای دیگری در کابین خلق نمود و یا گاهی می توان تنها با نصب آینه در کابین آن را کمی تغییر داد.

برخی از افراد با توجه به توان مالی خود به بازسازی کابین و ایجاد تغییر در آن می پردازند.

برخی نیز برای تغییر کلی کابین حاضرند هر هزینه ای را قبول کنند.

کاروی آسانسور با بهره گیری از متخصصین و طراحان باتجربه در امر طراحی، ساخت، تعمیر و بازسازی کابین آسانسور بهترین و زیباترین طرح ها را به مشتریان پیشنهاد داده و ضمن تحویل فوری کابین قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.

رعایت قوانین و استاندارد ها در طراحی و انجام عملیات تزئینات داخلی کابین آسانسور همواره مد نظر تیم متخصص مابوده است.

بازسازی و به روز رسانی کابین

کابین دارای بخش های مختلفی است.

به روز رسانی این بخش ها کابین را از یکنواختی و حالت قدیمی خود در می آورد.

پوشش داخلی کابین
سقف کابین
آینه های بکار رفته در کابین
کفپوش کابین
پنل کابین
دستگیره کابین

را می توان بخش های داخلی کابین دانست.

بروز رسانی و نوسازی هر کدام از بخش های آسانسور در محاسبه هزینه بازسازی کابین آسانسور مؤثر است. به روز رسانی سقف که معمولا از ورقه های استیل یا آینه در ساخت آن بکاربرده می شود و نیز تغییر در نورپردازی که آن هم معمولا با لامپ های فلورسنت و ال ای دی انجام می شود می تواند محیط دلنشین و پر از آرامشی را خلق کند.

استفاده از آینه های مات و براق به صورت قدی و تعویض کف پوش های سنگی با طرح گرانیتی و معرق می توان جلوه متفاوت تری به کابین بخشید. بکار بردن پنل ها و دستگره های جدید در کابین نیز هم در هزینه بازسازی کابین آسانسور و هم در زیبایی آن نقش مهمی خواهند داشت.

موضوع مهمی که در بازسازی و به روز رسانی کابین آسانسور باید به آن توجه نمود، وزن کابین است.

نباید از قعات و مواد بیش از حد مجاز و استاندارد ساخت کابین آسانسور در آن استفاده نمود.

چرا که وزن کابین بیشتر می شود و این خود ممکن است به موتور آسانسور فشار آورد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *