همانطور که اشاره شد، عوامل و معیارهای بسیاری در طراحی پله برقی موثر هستند. نيازهاي فيزيکي پروژه، محل نصب، الگوهاي ترافيکي، ملاحظات ايمني و هماهنگي سيستم با دکوراسيون محل نصب، تنها بخشی از این معیارها هستند که طراحی اولیه پله برقی بر اساس آنها انجام می شود. البته عوامل فيزيکي نظير فاصله عمودي و افقي که بايد پله برقي را در آن مستقر نمود نیز در روند طراحی اهمیت بسیار بالایی دارند. در واقع پس از بررسی این معیارها، مي توان شيب پله برقي و طول واقعي آن را محاسبه کرد.

ميزان استحکام پي ساختمان جهت تحمل وزن بالاي اجزاي تشکيل دهنده و مسافرین هم مساله دیگری است که باید هنگام طراحی و نصب پله برقی، مورد توجه قرار گیرد. محل نصب باید به گونه ای انتخاب شود که در انظار عموم بوده و به راحتی قابل دسترسی باشد. همچنین هنگام طراحی پله برقی باید به این نکته توجه شود که کدام طبقات، مراجعه بیشتری داشته و جمعیت بیشتری در آنها رفت و آمد دارد. ظرفيت جابجائي پله برقي بايد متناسب با پيک ترافيک تقاضا محاسبه شود. در نهایت، ایمنی نیز به عنوان یک معیار بسیار مهم در طراحی پله برقی مد نظر قرار می گیرد.

با توجه به تنوع برندهای موجود در بازار ایران بر آن شدیم تا در صورت نیاز مشتریان خدمات سرویس و نگهداری انواع آسانسور و پله های برقی را به مشتریان خود عرضه بنماییم.

برای روز هایی که خسته ایم و مشغله های کاری روزمون زیاد بوده،و حوصله راه رفتن هم حتی نداریم ، بهترین گزینه برای بالا و پایین رفتن ، پله برقی است. اگر دنبال یک جای مطمئن برای نصب پله برقی با نازلترین قیمت و بهترین کار با داشتن سالها تجربه و دارا بودن متخصصینی کار بلد می گردید ، بهترین گزینه برای شما که تمام شرایط فوق را دارا باشد ، تنها کافیست شرکت پارت تدبیر شکیبا را انتخاب کنید.در گام اول متخصصین ما ، با داشتن علم به روز و طراحی های مناسب برای پله برقی ، شمارا راهنمای می کنند تا بتوانید ، بهترین انتخاب رو از صفر تا صد خرید پله برقی تا نصب آن داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *