همان طور که میدانید آسانسور جزء یکی از وسایل مهم و کاربردی در هر ساختمان به شمار می رود و به طور کلی موضوع قیمت قطعات آسانسور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا تعداد زیادی از سازندگان و معماران ساختمان ها به دنبال خرید قطعاتی هستند که قیمت نسبتا مناسبی داشته باشد.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و کلیدی در رابطه با تحلیل و بررسی فروش قطعات آسانسور، قیمت قطعات آسانسور، قیمت درب آسانسور، قیمت ریل آسانسور و قیمت موتور آسانسور خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد.

معرفی و بررسی قیمت قطعات آسانسور
همان گونه که میدانید یک آسانسور دارای قطعات مختلف و متنوعی است و همچنین اشخاصی که به دنبال خرید و قیمت قطعات آسانسور هستند در مجموع پیشنهاد ما به شما این است که با این دسته از قطعات به طور کامل آشنا شوید.

اولین قطعه ای که به معرفی آن خواهیم پرداخت موتور آسانسور است؛ موتور آسانسور دارای دو نوع گیربکس دار و بدون گیربکس یا موتور گیرلس است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بهترین و پرفروش ترین موتور های گیرلس آسانسور مربوط به آلمان و موتورهای گیربکس مربوط به کمپانی های ایتالیایی می باشند.

کارکرد اصلی موتور آسانسور مربوط به حمل و نقل کابل های کششی است و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که موتور های آسانسور معمولا دارای سه فاز هستند.

از دیگر تجهیزات کلیدی مربوط به آسانسور می توان به سیستم ترمز نیز اشاره کرد؛ این سیستم شامل قطعاتی مثل لنت، هسته متحرک، سیم پیچ و لنت ترمز است و به طور کلی ترمز جزء آن دسته از قطعات به شمار می رود که همیشه درگیر است مگر مواقعی که آسانسور در حال حرکت عمودی است.

در رابطه با موضوع مرتبط قیمت قطعات آسانسور به این مورد توجه داشته باشید که کابین جزء یکی از اساسی ترین و ظاهری ترین قطعات این محصول به شمار می رود و همچنین وظیفه اصلی این اتاقک فلزی به این صورت است که مسافران و کالا های مورد نظر را به صورت عمودی نیز جا به جا می کند.

کابین آسانسور مدل های مختلف و متعددی دارد که در کل می توان به مواردی مثل باربر، نفربر، تخت بر و خودرو بر نیز اشاره کرد و همچنین به این نکته خواندنی توجه داشته باشید که یک کابین دارای چهار بخش است که این قسمت ها شامل درب، سقف، دیواره و کف است.

یکی دیگر از تجهیزات موجود در آسانسور وسیله ای به نام دستگاه سخنگو است؛ مهم ترین کارکرد این دستگاه مربوط به بخش اطلاع رسانی طبقات و وجود مانع است و همچنین شما به وسیله این دستگاه کاربردی می توانید پیام خوش آمد گویی و یا موزیک مورد نظر خود را در داخل آسانسور پخش کنید.

از دیگر قطعات حیاتی و مهم آسانسور میتوان به فن این دستگاه نیز اشاره کرد؛ وجود یک فن مناسب و استاندارد در آسانسور باعث می شود که مسافران احساس آرامش و آسایش را به خوبی دریافت کنند و همچنین در رابطه با موضوع قیمت قطعات آسانسور به این مورد توجه داشته باشید که یک فن درجه یک باید صدای کمی تولید کند و دارای قیمت نسبتا مناسبی باشد.

سیستم الکترونیکی و روشنایی یک آسانسور باید به گونه ای طراحی شده باشد که مسافران احساس خوبی را دریافت کنند و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که سیم کشی لامپ ها به صورت موازی صورت می گیرد و در نهایت حتما از لامپ های کم مصرف و LEDنیز استفاده کنید.

نکاتی مهم در رابطه با خرید آسانسور
در هنگام خرید این محصول باید قیمت قطعات آسانسور و همچنین پارامتر های متعدد و مختلفی را در نظر گرفت تا در نهایت بتوانید یک آسانسور مرغوب و با کیفیت را برای ساختمان خود خریداری کنید.

در حین خرید این کالا به این نکته توجه داشته باشید که تمامی قطعات یک آسانسور باید از لحاظ فنی دارای کیفیت لازم و کافی باشند تا ساکنین یک ساختمان دچار مشکلات متعددی مثل توقف طولانی مدت نیز نشوند.

صاحبان ساختمان های تجاری و بازرگانی به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام خرید آسانسور حتما موارد کلیدی مثل ارتفاع ساختمان، جمعیت ساکن، ظرفیت آسانسور و میزان ترافیک ساختمان را نیز در نظر بگیرند.

در هنگام خرید این کالا به این مورد توجه داشته باشید که یک آسانسور استاندارد و درجه یک باید دارای سیستم ایمنی و همچنین سیستم نجات اضطراری باشد تا در مواقع ضروری به مسافران داخل کابین کمک کند.

یکی دیگر از موارد مهم و کاربردی که در هنگام خرید باید آن را رعایت کرد نام شرکت مورد نظر است؛ از قابلیت های این شرکت ممتاز می توان به نصب صحیح آسانسور نیز اشاره کرد و همچنین به این مورد ویژه توجه داشته باشید که یک شرکت استاندارد و معتبر در زمینه خرید و فروش آسانسور باید مجوز های لازم و مورد نیاز را به طور کامل دریافت کرده باشد.

در هنگام خرید حتما به گارانتی محصول توجه داشته باشید و در مجموع پیشنهاد ما به شما این است که به شرکت مهندسی بازرگانی سیگما آسانبر مراجعه کنید تا از خدمات خاص و منحصر به فرد این مجموعه بهره مند شوید.

میزان هزینه قطعات آسانسور
در رابطه با میزان قیمت قطعات آسانسور اینگونه می توان بیان کرد که معمولا نرخ این محصولات ثابت نیستند و همواره در حال تغییر است و همچنین شما می توانید با شرکت بازرگانی تجاری سیگما آسانبر تماس حاصل فرمایید و به روز ترین قیمت ها را از این مجموعه دریافت کنید.

میزان قیمت یک آسانسور به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد که در مجموع می توان به موارد اساسی مثل سرعت حرکت دستگاه، ابعاد چاهک، تعداد ایستگاه ها، نوع موتور دستگاه، نوع درب، ظرفیت کابین، طول مسیر حرکت و نوع تجهیزات نیز اشاره کرد.

در نهایت با توجه به مطالبی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی قیمت قطعات آسانسور، قیمت موتور آسانسور و فروش قطعات آسانسور خدمت شما بیان کردیم؛ شما می توانید با مراجعه به شرکت سیگما آسانبر دستگاه مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی نیز تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *