به طور کلی دو نوع درب آسانسور وجود دارد. درب لولایی و درب اتوماتیک. برای زیباتر شدن این درب ها معمولا از روکش استیل استفاده می شود. این کار بنابر سلیقه افراد و یا با توجه به دکوراسیون داخل ساختمان ها صورت می پذیرد. با استفاده از استیل در جهت روکش نمودن درب های آسانسور زیبایی و جذابیت درب ها بیشتر خواهد شد. قیمت روکش استیل درب آسانسور به عوامل متعددی بستگی دارد که با مراجعه به نمایندگی بزرگ رایا آسانسور می توانید از آنها مطلع شوید. 

قیمت روکش استیل درب آسانسور

درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور بکار برده می شود.

درب از بروز حوادثی همچون سقوط گارگران و وسایل آنها به داخل چاه آسانسور جلوگیری می کند.

معمولا درب به صورت خام نصب می شود و تا اتمام کار ساختمان و پایان نصب آسانسور به همان صورت می ماند. بعد از پایان یافتن کل کار ساختمان و آسانسور درب ها از محل خود جدا شده و روکش می شوند.

اگر همان ابتدای کار درب ها روکش شوند، ممکن است صدماتی در اثر برخورد ابزار و وسایل به درب ها وارد شود. استیل جنسی است که بیشترین کاربرد را در جهت روکش کردن درب آسانسور دارد.

قیمت روکش استیل درب آسانسور ،توضیحات

قیمت روکش استیل درب آسانسور به عواملی چون نوع استیل، طرح، رنگ، ضخامت و… وابسته است.

استفاده از استیل مرغوب در جهت روکش کردن درب های آسانسور موجب بالابردن کیفیت و دوام درب در در برابر ضربه و فشار و نیز سبب جذابیت و زیبایی بالای آن ها می شود. استیل مرغوب کمتر دچار خط و خش شده و با وارد شدن ضربه به آن مشکلی پیش نخواهد آمد. 

قیمت روکش استیل مرغوب مطمئنا بالاتر از ورقه های استیل معمولی است. ورقه های استیلی که در روکش کردن درب آسانسور بکار برده می شود دارای طرح ها و رنگ گاهی متنوعی است. طرح و رنگ نیز در تعیین قیمت روکش درب های آسانسور مؤثر است. 

ضخامت ورقه های استیل از مواردی است که استیل کاران به آن توجه ویژه دارند. استفاده از ورقه های ضخیم تر قیمت بالاتری خواهد داشت. انتخاب نوع استیل و طرح و رنگ آن بنابر دلخواه مشتریان و البته نمای داخلی ساختمان صورت می گیرد. اما ضخامت استیل را استیل کاران و متخصصین در این حرفه تعیین می کنند. 

بعد از بررسی همه ی این موارد قیمت روکش استیل درب آسانسور مشخص می شود. 

روکش استیل درب آسانسور

ورقه های استیل در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. مشتریان می تواننند با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب نمایند. انتخاب هر کدام از رنگ های

  • استیل طلایی
  • استیل دودی
  • استیل نقره ای
  • استیل گندمی
  • استیل شامپاینی

در قیمت روکش استیل درب آسانسور مؤثر خواهد بود.

ورق های استیل دارای طرح هایی همچون

  • خشدار
  • میرور یا براق
  • چرمی

هر کدام از اینها دارای قیمت های بخصوصی می باشند. 

رایا آسانسور لیست قیمت روکش استیل درب آسانسور و نیز جدیدترین قیمت آسانسور را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت روکش استیل درب آسانسور

انتخاب طرح و رنگ ورقه های استیل مشخص کننده قیمت روکش درب ها است. 

این دو آیتم با توجه به دیزاین داخلی ساختمان ها صورت می گیرد.

برای مثال اگر از طرح و رنگ چوب در نمای داخلی ساختمان بکار رفته باشد، رنگ مسی و یا شامپاینی بهترین گزینه برای رنگ ورق های استیل است. این را نیز باید توجه داشت که چار چوب درب نیز باید روکش استیل شود.

طوریکه با فضای داخلی و خارجی آسانسور مطابقت داشته باشد.

البته گاهی تضاد استیل و نوع رنگ آن با فضای بیرونی و درونی آسانسور برای چارچوب درب نیز می تواند ظاهر زیبایی را به وجود آورد. قیمت روکش استیل درب آسانسور و نیز قیمت آسانسور را از نمایندگی رایا جویا شوید.

نحوه روکش کردن درب آسانسور

روش روکش نمودن درب های آسانسور با هم متفاوت است. درب لولایی و درب اتوماتیک هر کدام به روش خاصی روکش می شوند. باید دانست که روکش نمودن درب های لولایی بسیار سخت تر از روکش نمودن درب های اتوماتیک است.

در زمان روکش نمودن درب لولایی نمی توان آن را از محل خود جدا نمود. و حتما باید آن را در محلی که نصب شده روکش استیل کرد. این کار کمی زمانبر و سخت است. اما استیل کار حرفه ای اینکار را به خوبی و با سرعت بالا انجام می دهد. 

بعد از اندازه گیری ابعاد درب لولایی آسانسور ، بدون اینکه درب از محل نصب جدا شود، ورق استیل بعد از برش روی درب لولایی قرار می گیرد. در آوردن تمامی سوراخ های کنتاکت و قفل درب بر روی کار، نیازمند مهارت است که استیلکار باید آن را داشته باشد.

بر روی درب های لولایی معمولا شیشه سیمی وجود دارد

که از استاندارد های ساخت درب لولایی آسانسور تلقی می شود.

استیلکار باید این قیمت را با لیزر از درون استیل درآورده و قاب دور درب که محافظ شیشه می باشد را بر روی کار قرار دهد. 

روکش استیل درب آسانسور اتوماتیک

برخلاف درب لولایی آسانسور درب اتوماتیک بسیار ساده تر و راحت تر روکش می شوند.

استیلکار برای روکش نمودن درب اتوماتیک می تواند آن را از محل نصب جدا نموده

و به آسانی بعد از اندازه گیری ابعاد آن، آن را با ورق استیل روکش کند.

روکش نمودن درب های اتوماتیک با صرف هزینه پایین تری نسبت به روکش نمودن درب های لولایی صورت می گیرد.

استفاده از ورق های استیل مختلف در قیمت روکش استیل درب آسانسور و در نهایت در قیمت درب آسانسور اتوماتیک و لولایی نقش بسزایی دارد. 

موضوع مهمی که در انتخاب ورق استیل در روکش نمودن درب های اتوماتیک وجود دارد، ضخامت ورق ها است. با بالا بردن ضخامت ورقه ها به طور خودکار فاصله بین لته ها کمتر شده و در هنگام باز و بسته شدن ممکن است بر روی هم ساییده شوند.

که این خود موجب ایجاد خط و خش در روکش استیل خواهد شد.

بنابراین در انتخاب ورق های استیل و ضخامت آنان باید دقت نمود.

طرح و ضخامت ورق استیل

استیل خشدار، میرور و چرمی از طرح های مطرح ورق استیل است که در روکش کردن درب های آسانسور بکار برده می شوند. در استفاده از این طرح ها باید به ضخامت آنان توجه بالایی داشت.

به طور معمول استیل خشدار با ضخامت 6 دهم میلیمتر ساخته می شود.

میزان خش پذیری این نوع استیل متوسط است.

استیل میرور هم با ضخامت حداقل 7 دهم میلیمتر استفاده می شود.

و دلیل آن جلوگیری از ایجاد موج در آن و اینکه نسبت به طرح های دیگر خش پذیر تر می باشد.

این نوع استیل ظاهری شبیه به آینه داشته و جذابیت بالایی ایجاد می کند. اما استیل چرمی با ضخامت 5 دهم تولید می شود که دلیل آن هم میزان خش پذیری پایین آن است. این نوع استیل بیشتر در مراکز اداری و پر تردد استفاده می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *