اورهال پله برقی:

با توجه به اینکه سابقه نصب و استفاده از پله برقی به بیش از چهار دهه در کشور می رسد تعدادی از پله برقی های قدیمی دچار استهلاک وخرابی گردیده اند این شرکت با فعال سازی تیم اورهال و تعمیرات اساسی آماده تعمیرو تجهیز آپشن های به روز می باشد. با توجه به وجود انبار کامل قطعات یدکی درصورت عقد قرارداد تأمین قطعات پس از تأیید کارفرما هر گونه قطعه یدکی پله برقی در سریعترین زمان تأمین خواهد شد.امکان اورهال پله برقی های قدیمی و نصب آپشن ها ، این فرصت را به کار فرما خواهد داد تا با هزینه به مراتب پایین تری پله برقی را با شکل وشمایل جدید بروز رسانی نمایند.

برای پله برقی های قدیمی که نیاز به اخذ استاندارد داشته باشند ، نیاز به تغییر و ایمن نمودن و همچنین تجهیز پله برقی به سنسور استپ میسینگ و دیگر پارامتر های ایمنی می باشد. این شرکت امکان تجهیز ، بروزرسانی ، استانداردسازی و نوسازی پله برقی را داشته و با اولین تماس همکاران ما جهت ارائه خدمات در اقصی نقاط کشور ارسال خواهند شد.

امکان تعویض کامل استیل ها- استپ چین – تابلو برق پله برقی – درخت سیم پله برقی- استپ ها وهندریل می باشد.برای کلیه خدمات و قطعات گارانتی واقعی عرضه می گردد.

مزایا:

1-صرفه جویی درقیمت تمام شده

2- سرعت راه اندازی سریع

3-گارانتی همانند پله برقی نو

4-تجهیز بروز آپشن ها شامل اتوستارت- لاینتینگ و…..

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *