آسانسور اتاقک متحرکی است که عضو جدانشدنی ساختمان ‌های چند طبقه محسوب می ‌شود. در حال حاضر شرکت های زیادی در حوزه تولید و راه اندازی آسانسور فعالیت دارند؛ اما چیزی که اهمیت دارد؛ کیفیت محصولات و خدمات آن ‌ها می باشد. اکنون شرکت آتیس به عنوان بهترین شرکت آسانسور در ایران با تکیه بر مهندسین و کارشناسان خود انواع آسانسور و بالابر را مطابق با استانداردها و با مرغوب ‌ترین قطعات و تجهیزات طراحی و تولید می‌ کند. اکنون برای کسب اطلاعات مفید در مورد ویژگی ‌ها و خدمات آسانسور آتیس در ادامه همراه ما باشید.

سفارش و خرید آسانسور از بهترین شرکت آسانسور

همانطور که می ‌دانید؛ آسانسور برای حمل و نقل افراد و اجسام برای ساختمان های چند طبقه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. از آنجایی که آسانسورها با جان افراد رابطه ی مستقیمی دارند؛ بنابراین باید جهت سفارش آسانسور به سراغ معتبرترین و بهترین شرکت آسانسور رفت. چرا که چنین شرکت ‌هایی همچون مجموعه کاروی ، کیفیت و مرغوبیت قطعات آسانسورها را تضمین کرده و واسطه طراحی اصولی و استاندارد، احتمال ایجاد خطر سقوط کابین را به صفر رسانده است.

مجموعه کاروی که در لیست بهترین شرکت آسانسور قرار دارد؛ قطعات مختلف آسانسور از جمله موتور آسانسور، گیربکس آسانسور، کابل، سیم ‌ها، شاسی، کابین و … را از معتبرترین نمایندگی ‌ها در خارج از کشور خریداری کرده و از آن ها برای راه اندازی آسانسور استفاده می ‌کند.

بهترین شرکت آسانسور چه شرکتی است؟

بهترین شرکت آسانسور باید یک سری شرایط داشته باشد و از استانداردهای خاصی پیروی کند در ادامه شما را با برخی از مهمترین خصوصیات بهترین شرکت های آسانسور بیشتر آشنا می کنیم.

استفاده از قطعات برند

یکی از ویژگی ‌های بهترین شرکت آسانسور، استفاده از قطعات با برند معتبر می باشد. به طور مثال ریل مارازی ایتالیا، ریل ترک (فالکون)، ریل مونته فرو ایتالیا، ریل مونته فرو چین و یا سیم بکسل گوستاولف آلمان، سیم بکسل گوستاولف چین و موتور آسانسور الکو، موتور آسانسور زیلابگ کشور آلمان، موتور ساسی LEO و محصولات تاپ لیفت، محصولات جنتا ترکیه آسانسور، محصولات جنتا ترکیه، محصولات دایناتک اسپانیا و … جز برترین قطعات و برند های موجود در دنیا می باشند.

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین شرکت آسانسور در دنیا، گارانتی بودن محصولات و ارائه خدمات پس از فروش رایگان می باشد. از آنجایی قیمت قطعات آسانسور به دلیل نوسان ارز بالا رفته است؛ بنابراین گارانتی بودن چنین محصولاتی برای خریدار بسیار واجب است. همچنین برای اینکه خیال کارفرما و خریدار بابت سرویس و تعمیرات احتمالی راحت شود؛ باید محصولات خود را طبق مدت زمان مشخصی مشمول خدمات پس از فروش کند. گارانتی و خدمات پس از فروش است که خیال خریدار را راحت می کند.

ارائه مشاوره و انتخاب بهترین مدل آسانسور برای ساختمان

از دیگر ویژگی‌ های بهترین شرکت آسانسور، ارائه راهنمایی و مشاوره های لازم می باشد. از آنجایی که آسنسورها بسته به نوع کاربری، شرایط ساختمان، تعداد رفت و آمد و … در انواع مختلفی تولید می ‌شوند؛ پس شرکت باید مناسب ‌ترین آسانسور را به کارفرما پیشنهاد دهد.

لازم است اشاره کنیم که شرکت آتیس که نامش در لیست بهترین شرکت آسانسور قرار دارد؛ بنابر نیاز شما آسانسور مورد نیازتان را طراحی و تولید می ‌کند.

انواع آسانسورها عبارتند از:

  • آسانسور کششی
  • آسانسور هیدرولیک
  • آسانسور وینچی
  • آسانسور مغناطیسی

هر یک از این آسانسورها از نظر مکانیزم، نوع کاربری و هزینه با هم متفاوت می باشند. به طور مثال بهترین شرکت آسانسور باید بداند که برای برج ‌ها و ساختمان‌ های ۶ طبقه به بالا نباید از آسانسور هیدرولیکی استفاده کند.

به طور کلی بهترین شرکت آسانسور باید دارای چندین کارشناسان زبده و باتجربه می باشد تا فاکتورهایی را برای تولید مناسب ترین آسانسور به طور دقیق بررسی کند. این فاکتورها عبارتند از:

  • بررسی کامل مشخصات ساختمان از جمله تعداد طبقات، تعداد واحد در هر طبقه، نوع کاربری، سرعت مورد نیاز، ارتفاع ساختمان و …
  • بررسی تناسب ظرفیت آسانسور با تعداد واحد های ساختمان
  • بررسی تناسب نوع آسانسور انتخابی با بقیه دیگر مصالح استفاده شده در ساختمان
  • بررسی سطح تکنولوژی ساختمان های مدرن
  • بررسی دکوراسیون ساختمان ها جهت طراحی کابین شیک آسانسور
  • بررسی میزان هزینه و بودجه کارفرما

این مهم ترین فاکتورهایی است که می بایست بهترین شرکت آسانسور به طور دقیق آن ها را مورد بررسی قرار دهد تا کارفرما در نهایت از خروجی کار یعنی آسانسور راه اندازی شده رضایت کامل را داشته باشد.

نحوه تشخیص قطعات آسانسور اصل و تقلبی از همدیگر

متقلبان زیادی در ایران برای تولید و راه اندازی آسانسور به جای خرید قطعات اورجینال و اصل به سراغ نمونه ‌های فیک و تقلبی می‌ روند. متاسفانه باید بگوییم که تشخیص قطعات اصل از تقلبی سخت بوده و از پس هر کسی بر نخواهد آمد. بنابراین تنها راه حل برای کسب اطمینان از اورجینال بودن قطعات آسانسور، رجوع به معتبرترین و بهترین شرکت آسانسور می باشد. اکنون توصیه می‌ کنیم که هنگام انتخاب یک شرکت برای درخواست طراحی و تولید آسانسور به نکات زیر دقت کنید:

  • نمونه پروژه های انجام شده آن شرکت را به طور دقیق بررسی کنید؛
  • مشتریان شرکت را پیدا کرده و از میزان رضایت آن ها در مورد محصول تولید شده سوال کنید؛
  • به رفتار کارشناسان، روند پاسخگویی، پشتیبانی و دیگر خدمات شرکت توجه کنید.
  • به سابقه شرکت، رزومه کاری، تعداد پروژه ها، آدرس دفتر اصلی شرکت دقت کنید.
  • به مدارک و گواهینامه ‌های شرکت آسانسوری توجه کنید.
  • به استاندارد ادواری آسانسور دقت داشته باشید.
  • به زمان اتمام پروژه، میزان خوش قولی و سرعت روند کار توجه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *