آسانسور در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. شاید برای برخی از افراد این سوال که آسانسور گیرلس چیست پیش آمده باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که آسانسور گیرلس همان آسانسوری است که در آن از موتور گیرلس یا موتور بدون گیربکس استفاده می شود. این نوع آسانسور در دو نوع با موتورخانه و بدون موتورخانه (MRL) ساخته می شود. برای اطلاع بیشتر از ویژگی های آسانسور ها و نحوه نصب آنها به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید.

آسانسور گیرلس چیست

آسانسور گیرلس چیست ؟ آسانسور بدون گیربکس را آسانسور گیرلس می نامند.

این آسانسور ها با استفاده از موتور گیرلس راه اندازی می شوند.

موتور گیرلس نسل جدید موتور آسانسور است که دارای راندمان و بازدهی بالایی نسبت به موتور گیربکس است. آسانسور گیرلس بیشترین استفاده را در پروژه های مهم دارد. در بسیاری از آسانسور های پرتردد و پرترافیک از آسانسور گیرلس بهره گیری می شود.

چرا که قدرت این آسانسور به دلیل وجود موتور گیرلس بسیار بالا است.

این آسانسور قابلیت تحمل سنگین ترین وزن کابین را نیز دارا است. استفاده از آسانسور گیرلس برای افرادی که از آسانسور سواری می ترسند، سودمند است. زیرا به نرمی و بدون کوچکترین لرزش حرکت می کند.

آسانسور گیرلس چیست ،توضیحات

اینکه آسانسور گیرلس چیست و نوع عملکرد و ساختار آن به چه صورت است. می تواند یکی از پرسش های مهم خریداران آسانسور باشد. آسانسور گیرلس با موتور گیرلس کار می کند.

در حقیقت برای جابجایی افراد و بار از نیروی محرکه موتور گیرلس یا بدون گیربکس استفاده می کند. آسانسور گیرلس مزایای بیشتری نسبت به آسانسور گیربکس دارد.

آسانسور گیرلس دارای حرکتی نرم و بدون لرزش است.

آسانسور سواری با این نوع آسانسور ها لذت بخش و بدون ترس است.

یکی از مهمترین ویژگی های آسانسور گیرلس این است که در صورت نبودن فضای کافی برای ایجاد موتورخانه یا در صورت کوچک بودن موتورخانه می توان از این آسانسور استفاده نمود.

دلیل آن هم ابعاد کوچک موتورگیرلس ها می باشد که به راحتی می توان آنها در چاه آسانسور نصب نمود و نیازی به وجود آن در موتورخانه نیست. آسانسور های روملس (MRL) یا بدون موتور خانه در بسیاری از پروژه های مهم بکار برده می شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *