درب آسانسور طلایی در بیشتر آسانسور های لوکس و لاکچری کاربرد دارد. این درب به لحاظ زیبایی و جذابیت نسبت به دیگر درب ها در درجه اول قرار دارد. درب از قطعات اصلی و مهم آسانسور محسوب می شود و زیبایی ظاهری آن برای اکثر استفاده کنندگان اهمیت بالایی دارد. بهترین و زیباترین درب های آسانسور را تنها در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید. رایا با ارائه درب های باکیفیت، قیمت های مناسب و منصفانه برای شما آسانسورسواری دلچسب و امنی را رقم می زند.


درب آسانسور طلایی

درب آسانسور طلایی از جمله درب هایی است که در آسانسور های با قیمت بالا بکار برده می شود. درب آسانسور همزمان از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار است.

درب علاوه بر ایجاد امنیت کامل باید دارای ظاهری زیبا و دلچسب باشد. درب آسانسور در مدل های لولایی و اتوماتیک ساخته می شود. که در گذشته بیشتر از درب های لولایی استفاده می شد.

اما امروزه برای ایجاد امنیت بیشتر و سرعت بخشیدن به چرخه رفت و برگشت آسانسورها از درب های اتوماتیک استفاده می شود.

با انتخاب و نصب صحیح درب ایمنی در آسانسور جریان پیدا می کند.


درب آسانسور طلایی

درب آسانسور طلایی نسبت به دیگر درب ها دارای قیمت بالاتری است.

این درب معمولا توسط ورقه های استیل که در طرح های متنوعی در بازار موجود است روکش می شود. جالب است بدانید که یکی از بزرگترین دغدغه های سازندگان آسانسور و مدیران ساختمان ها انتخاب طرح و رنگ و به طور کلی نوع درب آسانسور است.

چرا که برای بسیاری از استفاده کنندگان ظاهر آسانسور بخصوص درب آن بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل انتخاب مناسب نوع و طرح و رنگ درب یکی از موارد مهمی است که اکثر سازندگان و مدیران ساختمان ها به آن توجه دارند. استفاده از درب آسانسور طلایی علاوه بر بالا بردن قیمت آسانسور سطح کلاس و زیبایی و کیفیت آسانسور را نیز بالا می برد.

درب آسانسور طلایی
برخی از طرح های رایج درب آسانسور

ورقه های استیلی که در روکش نمودن درب آسانسور بکار برده می شود دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی است. اما به جرأت می توان گفت که درب آسانسور طلایی بیشترین جذابیت را داشته و از این رو طرفداران بیشماری دارد. از نمونه طرح های درب آسانسور طلایی می توان به

  • طرح نیم دایره
  • طرح گل
  • طرح برگ
  • طرح منحنی
  • طرح گل رز
  • طرح خوشه گندم و … اشاره نمود.

البته ناگفته نماند که درب آسانسور طلایی روکش شده با ورقه های

طرح خشدار

و طرح برجسته

طرفداران بسیاری دارد.

هر کدام از این درب ها دارای قیمت های بخصوصی هستند که البته در قیمت گذاری آنها علاوه بر طرح و رنگ ،نوع و مدل درب نیز مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت درب آسانسور و متعلقات آن را تنها از رایا آسانسور استعلام نمایید.

طرح درب آسانسور طلایی
روکش نمودن درب آسانسور طلایی

روکش کردن درب آسانسور نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. از آنجایی که نوع درب ها با هم متفاوت است روش روکش نمودن آنان نیز متفاوت است. بنابراین برای روکش نمودن درب آسانسور لولایی و درب های اتوماتیک باید از روش های بخصوصی استفاده نمود.

اما بطور کلی روکش نمودن درب آسانسور در چند مرحله خلاصه می شود.

اول اینکه باید ابعاد درب اندازه گیری شود

دوم باید طرح مورد نظر انتخاب شود

در مرحله سوم اندازه درب بر روی ورقه استیل پیاده شود

چهارم اینکه درب باید از محل نصب جدا شود

پنجم باید ورقه استیل برش خورده و با چسب بر روی درب کاور شود.

در مرحله نهایی باید چسب کاور پرس شده و به مدت 10 تا 12 ساعت زیر پرس نگه داشته شود.

بعد از انجام این مراحل درب آسانسور طلایی آماده شده را دوباره نصب نموده و تنظیمات آن را انجام می دهیم.

قیمت روکش استیل درب آسانسور را از ما جویا شوید.

طرح درب آسانسور طلایی
رنگ های مطرح درب آسانسور با روکش استیل

همانطور که پیشتر اشاره شد، در روکش نمودن درب آسانسور از ورقه های استیل با طرح ها و رنگ های گوناگون استفاده می شود. رایج ترین رنگ ها عبارت اند از

درب آسانسور استیل نقره ای
درب آسانسور استیل دودی
درب آسانسور استیل گندمی
درب آسانسور استیل کرمی
درب آسانسور استیل شامپاینی
درب آسانسور استیل سفید و یا صدفی

این رنگ ها با توجه به سلیقه و دلخواه مشتری انتخاب می شود. حتما به یاد داشته باشید که هماهنگی رنگ درب ها با نمای داخلی ساختمان ها به زیبایی هر چه بیشتر آسانسور و ساختمان کمک می کند.

قیمت روز درب آسانسور لولایی و نیز قیمت درب آسانسور اتوماتیک را نیز از ما بخواهید.

قیمت درب آسانسور

همانطور که گفته شد قیمت درب آسانسور طلایی از دیگر درب ها بالاتر است چرا که این درب کیفیت و جذابیت آسانسور را بالا برده و موجب بالارفتن قیمت نهایی آن می شود. اما دیگر درب ها به لحاظ قیمت در رده های پایین تری از درب طلایی قرار می گیرند.

البته باید دانست که نوع درب و طرح و نیز نوع استیل بکار رفته در آن در قیمت گذاری درب ها بسیار مؤثر است. اما این را نیز نباید فراموش کرد که درب از قطعات اصلی آسانسور محسوب می شود و قیمت آن وابسته به نرخ ارز است. که متأسفانه آنهم دائم در حال نوسان و تغییر است.

با توجه به نرخ ارز که پایه گذار اصلی قیمت بسیاری از قطعات مربوط به آسانسور است هنوز هم نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای درب آسانسور تعیین نمود. لذا شما عزیزان باید بصورت روزانه قیمت این قطعه را استعلام نمایید.

قیمت درب در محاسبه قیمت آسانسور بسیار تأثیرگذار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *