آسانسور پیچی به گونه ای ساخته خواهد شد که جزئی از دکوراسیون منزل شما باشد. بالابر خانگی هومرا یک حس راحتی لذت بخش به شما می بخشد. یک بالابر خانگی می تواند کیفیت زندگی را برای شما چند برابر کند. چرا که استفاده از پله ها در درازمدت، آسیب های جدی را به ناحیه زانو و کمر می زند. اکنون می توانید سختی حمل اثاثیه و جابجایی بسته های بزرگ را در بالا و پایین بردن پله ها فراموش کنید. با بالابر خانگی هومرا می توانید اطمینان داشته باشید که در زمان پیری و سالمندی به راحتی در خانه خود زندگی خواهید کرد . تمام خانواده و دوستانتان می توانند به بازدید شما بیایند و دیگر نگران ناراحت بودن سالمندانتان در منازلتان نباشید.

آسانسورخانگی پیچی :

بالابر خانگی پیچی یک محصول متفاوت است که نیاز بالا رفتن از طبقات را با مکانیزمی متمایز تامین می کند. بالابر خانگی پیچی این مزیت را دارد که احتمال سقوط را به نزدیکی صفر می رساند. قابلیت خودقفلی پیچ اجازه ی سقوط آزاد را به کابین نمی دهد. آسانسور پیچی می تواند با ظاهر شفاف، زیبا و در عین حال ساده ی خود به واحد های تجاری، منازل دوبلکس و ویلایی زیبایی ببخشد. کاربرد دیگر آن نصب در منازلی است که مکانی برای آسانسور در آن تعبیه نشده. می توان این محصول را در فضایی کوچک به راحتی اجرا کرد.

اگر به تصویر بالا خوب توجه کنید می بینید که یک موتور زیر یا سقف کابین نصب میشود. این موتور به کمک یک تسمه محکم،یک مهره بزرگ را به چرخش دور یک پیچ بزرگ میکند. موتور متصل به کابین زمانی که مهره را حول پیچ بزرگ که عمودی داخل چاهک آسانسور قراردارد را می چرخاند،در نتیجه کابین به سمت دلخواه حرکت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *